Zákaznická podpora
Spojte se s odborníkemNaše zákaznické centrum – Customer Interaction center – je prvním kontaktním místem, kdykoliv potřebujete naši podporu. Pokud máte dotazy ke svému měřicímu přístroji, k softwaru, k aplikacím či školením, rádi vám na ně odpovíme.
Naše služby podpory
Zde vám pomůžeme
Individuální přístup
Přímou a kompletní podporu našich zákazníků považujeme za důležitý úkol, který je rozhodujícím faktorem v dnešním konkurenčním prostředí. Rozsah potřebné podpory závisí na vašich individuálních potřebách a podmínkách, nabízíme proto různé nástroje a služby. Pracovníci našeho centra vám zprostředkují vhodnou kontaktní osobu pro vaše konkrétní požadavky.
Podpora po telefonu
Naši zkušení softwaroví a hardwaroví specialisté vám kompetentně poradí se vším, co se týká vašeho systému ZEISS. Nikdo přece nezná vaše zařízení lépe než výrobce.Provides telephone support and initial troubleshooting
Customer Interaction Center
- Poskytuje telefonickou podporu a prvotní diagnostiku závad
- Stanoví další opatření
- Vytvoří dálkové připojení prostřednictvím teleservisu
- Pověří odborníky pro všechny druhy služeb
- Prodává měřicí zařízení, snímače, příslušenství, softwarové opce, smlouvy o údržbě a další služby
Teleservis
Náš software pro teleservis nám umožňuje vzdálený přístup k vašemu systému, takže jste přes internet a telefon v přímém kontaktu s našimi odborníky. Podpora zahrnuje tyto služby:
- Dálková údržba a diagnostika problémů
- Podpora pro programování a aplikace
- Konzultace při měření
- Pomoc při aktualizacích systému