My Vision Profile společnosti ZEISS
Vaši zákazníci získají lepší pochopení svých zrakových potřeb jednoduchou návštěvou vašeho webu.
S pomocí nastavitelné aplikace My Vision Profile (zobrazeno pod vaší a naší značkou zároveň) na vašem webu umožníte klientům vytvořit si svůj unikátní zrakový profil, s pomocí něhož se dozví, které brýlové čočky ZEISS nejlépe vyhovují jejich životnímu stylu a zrakovým potřebám.
Zajímavé údaje o chování klientů.
Rozhodnutí o nákupu začínají na internetu.
Dnešní online a offline světy jsou úzce propojené. Nákup produktů a hledání informací na internetu, stejně jako nákup produktů, ať online, či offline, jsou úzce propojeny. A to platí i pro nákup nových dioptrických brýlí. Klienti se chtějí dozvědět více o svém zraku a také zjistit, jaké brýlové čočky jsou pro jejich potřeby a výzvy, jimž čelí, nejvhodnější.
Získejte nové klienty a vynikněte online s pomocí oceňované aplikace My Vision Profile.
My Vision Profile analyzuje životní styl a zrakové chování vašich klientů s pomocí několika otázek. Vytváří jedinečný profil vidění a doporučuje optimální řešení čoček ZEISS na základě individuálních potřeb. Je to jedinečný nástroj, který zaručuje, že zákazníci lépe chápou své zrakové potřeby, než navštíví vaši praxi.
Efektivní a kompletní cesta z internetu do skutečného světa.
Klienti si mohou svůj zrakový profil uložit do chytrého telefonu ve formě QR kódu a přinést jej k vám do praxe. Výsledky si můžete prohlédnout u sebe v praxi s pomocí platformy VISUCONSULT. Přinesou vám základní informace, které vám pomohou s doporučením těch nejvhodnějších brýlových čoček. Takto můžete s klientem strávit více času vyšetřením či vysvětlením relevantních informací.Do aplikace My Vision Profile můžete uvést své jméno a další informace, aby vaši praxi klienti vždy našli.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.