PRODUKTY ZEISS PRO LÉKAŘE A OPTOMETRISTY

My Vision Profile společnosti ZEISS

Vaši zákazníci získají lepší pochopení svých zrakových potřeb jednoduchou návštěvou vašeho webu.

S pomocí nastavitelné aplikace My Vision Profile (zobrazeno pod vaší a naší značkou zároveň) na vašem webu umožníte klientům vytvořit si svůj unikátní zrakový profil, s pomocí něhož se dozví, které brýlové čočky ZEISS nejlépe vyhovují jejich životnímu stylu a zrakovým potřebám.

  • Zvyšte si návštěvnost
  • Ušetřete čas s pomocí předběžné anamnézy
  • K dispozici zdarma + snadná implementace

Zajímavé údaje o chování klientů.

  • 63 %

    nákupů začíná online1

  • 93 %

    klientů si dělá průzkum produktů online, než později nakoupí v obchodě  2

  • 80 %

    klientů uvedlo, že by raději spolupracovali s firmou, která nabízí osobní přístup3

  • 76 %

    zákazníků očekává, že organizace porozumí jejich osobním potřebám4

Rozhodnutí o nákupu začínají na internetu.

Dnešní online a offline světy jsou úzce propojené. Nákup produktů a hledání informací na internetu, stejně jako nákup produktů, ať online, či offline, jsou úzce propojeny. A to platí i pro nákup nových dioptrických brýlí. Klienti se chtějí dozvědět více o svém zraku a také zjistit, jaké brýlové čočky jsou pro jejich potřeby a výzvy, jimž čelí, nejvhodnější.

Získejte nové klienty a vynikněte online s pomocí oceňované aplikace My Vision Profile.

My Vision Profile analyzuje  životní styl a zrakové chování vašich klientů s pomocí několika otázek. Vytváří jedinečný profil vidění a doporučuje optimální řešení čoček ZEISS na základě individuálních potřeb. Je to jedinečný nástroj, který zaručuje, že zákazníci lépe chápou své zrakové potřeby, než navštíví vaši praxi.

Efektivní a kompletní cesta z internetu do skutečného světa.

Klienti si mohou svůj zrakový profil uložit do chytrého telefonu ve formě QR kódu a přinést jej k vám do praxe. Výsledky si můžete prohlédnout u sebe v praxi s pomocí platformy VISUCONSULT. Přinesou vám základní informace, které vám pomohou s doporučením těch nejvhodnějších brýlových čoček. Takto můžete s klientem strávit více času vyšetřením či vysvětlením relevantních informací.Do aplikace My Vision Profile můžete uvést své jméno a další informace, aby vaši praxi klienti vždy našli.

Key benefits Co vám My Vision Profile přinese.

  • Vyniknete online.

    S pomocí oceňované webové aplikace vylepšíte svůj web a zvýšíte svou online viditelnost.

  • Snadná instalace

    Instalace přizpůsobené verze na váš web vyžaduje pouze 4 kroky. Aplikace se pak aktualizuje automaticky (nemusíte nic dělat).

  • Čím začít

    Přimějte klienty, aby se zamysleli nad svým viděním a výzvám, kterým čelí. Tím je připravíte na konzultaci.

  • Efektivní cesta z internetu do skutečného světa.

    S pomocí QR kódu navážete ve VISUCONSULT. To vám umožní plně se soustředit na klienta a výsledky jeho profilu vidění a také se tím zkrátí doba vyšetření.

  • Překonejte zábrany

    Překonejte zábrany ohledně nových dioptrických brýlí pomocí dobré přípravy a informací. Zvyšte návštěvnost své praxe tím, že uvedete svou adresu.

  • Doporučení brýlových čoček

    Chytrý algoritmus vyhodnocuje profil vidění klienta a doporučuje vhodné brýlové čočky.


  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Wirecard Global Shopping Report 2019.

  • 3

    Epsilon research.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.