PRODUKTY ZEISS PRO LÉKAŘE A OPTOMETRISTY

ZEISS SmartLife PRO

Propojte své odborné znalosti
s nejlepšími technologiemi společnosti ZEISS.

  • Celodenní pohodové vidění pro digitální životní
    styl životní styl v pohybu.
  • Poskytněte klientům dobrý zrak a zrakovou
    pohodu na všechny vzdálenosti a do všech směrů
  • Provedení brýlových čoček je přizpůsobeno změnám
    zraku s přibývajícím věkem.

Portfolio ZEISS SmartLife. Odpověď na měnící se životní styl.

Digitální komunita se rozrůstá a neustále stoupá počet k internetu připojených uživatelů, bez ohledu na věk.

  • > 50 %

    Více než polovina světové populace u sebe nyní nosí přenosné digitální zařízení.2

  • 57 %

    světové populace je nyní připojeno k internetu.3

  • +1 Milion

    nových uživatelů internetu denně.

  • 55+ years

    Lidé starší 55 let představují nejrychleji rostoucí skupinu uživatelů chytrých telefonů.4

  • 48 %

    meziroční růst dopravovaných kusů chytrých hodinek dle 1. čtvrtletí 2019.5

Klienti požadují odborné poradenství, které je přizpůsobené jejich potřebám.

Klienti od značek požadují na míru šité produkty a služby.6 Chtějí konzultaci u optika, kterému mohou důvěřovat – u skutečného odborníka, který jim může nabídnout co nejlepší zrak, včetně poradenství a řešení šitých na míru.

  • 86 % klientů uvádí, že odborné znalosti a poradenství zaměstnanců optiky patří mezi nejdůležitější charakteristiky optiky.7
  • 85 % klientů uvádí, že je pro ně nejdůležitější individuální přístup.8

Zrakové potřeby jsou každého člověka jsou jedinečné.

Rohovka má přímý dopad na hodnotu našich dioptrií a kvalitu obrazu na sítnici, zatímco změny zornice mají dopad na osvětlení sítnice a ohniskovou vzdálenost, přičemž obojí má dopad na ostrost zraku.

Zornice reaguje na světlo tím, že přizpůsobuje svoji velikost podle různých světelných podmínek.

S věkem zornice ztrácí schopnost roztahovat se. Je zajímavé, že průměr zornice se liší i v rámci stejné věkové skupiny, tedy od člověka k člověku.

Čočky by měly řešit dnešní zrakové potřeby.

Životní styl průměrného zákazníka se během posledních několika let výrazně změnil. Žijeme v uspěchané době, ve které jsou lidé, informace a věci neustále propojeny, online i offline. Dobré, pohodlné vidění je nezbytné, abychom každý den prožili sebejistě a vše vnímali. Oči máme neustále přilepené na digitální zařízení, a to i když jsme na cestách nebo v pohybu. Neustálé změny pohledu na digitální zařízení a naše okolí jsou pro oči klientů náročnější než kdy dříve a mohou vést k nepohodlnému vidění nebo namožení očí. I běžné úkony se pro nás pak stávají náročnými nebo ještě hůře – unikají nám životní detaily. Je důležité, abyste klientům nenabízeli jen ostré centrální vidění, ale také plynulé periferní vidění. Pomůže jim to zvládat změny vzdáleností a směrů, na které naše oči zaostřují. Zrakové potřeby se navíc mění s věkem. To lze přisoudit dvěma hlavním faktorům: menší amplitudě akomodace a zmenšení průměru zornice.
 
Technologie SmartView použitá v novém a kompletním portfoliu SmartLife společnost ZEISS je odpovědí na tyto relevantní postřehy klientů i rozsáhlý výzkum.

Profesionální měření očí za pomoci přístroje ZEISS i.Profiler plus.

Přesné a kompletní informace jsou klíčem k tomu, abyste klientům poskytli brýlové čočky perfektně vyhovující jejich individuálním potřebám. ZEISS i.Profiler plus vytváří osobní zrakový profil pro každého klienta, a to daleko nad rámec tradiční refrakce.

ZEISS i.Profiler plus vám umožňuje provádět hloubkové a přesné analýzy očí klientů, abyste okamžitě získali holistický přehled o jejich zraku.

  • Rychlé a přesné měření vlnoplochy a analýza očí klientů, jejímž výsledkem je jedinečný zrakový profil zákazníka.9
  • ZEISS i.Profiler plus měří individuální velikost zornice každé osoby.
Hlavní výhody
  • 60 sekund trvá automatické vytvoření profilu obou očí10
  • 20/20 je ostrost zraku u 94 % klientů11
  • 50 % zkrácená doba na provedení subjektivní refrakce12

Za vytvořením našeho přizpůsobeného portfolia brýlových čoček stojí ZEISS i.Profiler plus.

Poskytuje vám podporu při hledání a vysvětlování nejlepšího možného řešení pro každého klienta, jelikož vám poskytuje podrobné předběžné informace pro přesnou subjektivní refrakci:  

  • Aktuální zrakový profil, včetně aberací vyššího řádu a údajů o rohovce
  • Vysoce přesná objektivní refrakce.
  • Analýza ZEISS i.Scription.

Kromě toho jedinečný zrakový profil zahrnuje individuální velikost zornice každého pacienta.

Technologie ZEISS Individual Luminance Design přináší ještě přesnější čočky.13

Jedinečná technologie ZEISS Individual Luminance Design bere v potaz unikátní velikost zornice ovlivňovanou světlem během dne, a to na základě měření přístrojem ZEISS i.Profilerplus a data narození klienta:

Měření přístrojem ZEISS i.Profilerplus :
Průměrné vystavení oka světlu během měření přístrojem ZEISS i.Profilerp lus  činí100 cd/m².14

Transformace dat na celodenní světelné podmínky:
Průměrné osvětlení během dne činí ~ 60 cd/m².14 Proto bude průměrný průměr zornice obou očí převeden ze světelných podmínek měření na celodenní světelné podmínky

Realistické porovnání na základě věku:
Společnost ZEISS zaručuje, aby vyplývající individuální velikost zornice spadala pod přiměřenou povolenou odchylku ± 1 mm podle věku klienta.15

Portfolio ZEISS SmartLife PRO

Ať klient požaduje jednoohniskové čočky, varifokální čočky, nebo něco jiného, naše nejpřizpůsobitelnější portfolio čoček každému umožní držet krok s časem.

  • Jednoohniskové brýlové čočky

    • Jednoohniskové brýlové čočky Individual
    • Jednoohniskové
  • Brýlové čočky Digital

    • Digital Individual
    • Digital
  • Progresivní brýlové čočky

    • Progresivní čočka Individual
    • Progresivní čočka Superb
    • Progresivní čočka Plus
    • Progresivní čočka Pure

Kontaktujte nás

Staňte se partnerem společnosti ZEISS

Formulář se načítá…

Informace zadané v kontaktním formuláři použije společnost Carl Zeiss Vision International GmbH k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zdea přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.

Naplánování schůzky

Formulář se načítá…

Informace zadané v kontaktním formuláři použije společnost Carl Zeiss Vision International GmbH k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zdea přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.


  • 1

    Reference: ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019

  • 2

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 3

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 4

    Dynamic gaze study - Changes in gaze behaviour through digital devices. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019. Data on file.

  • 5

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 6

    Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.

  • 7

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.

  • 8

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2.778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.

  • 9

    Applying a specifically developed speckle-free verification method (Data on file. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), The ZEISS i.Profiler plus autorefraction and wavefront aberration measurements have been calibrated to show an accuracy of +/-0.1 D that exceeds the ISO standard for auto-refractors, which only requires a maximum scale interval of 0.25 (ISO standard for eye refractometers, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 10

    Measurement on 5 subjects including stop watch timing for complete measurement Report: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 11

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), double blind test on preference between ZEISS i.Scription Lenses and comparable ZEISS free-form test lenses (n=37), 2016.

  • 12

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, Mar. 2016.

  • 13

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 14

    Analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.Analyses by Technology Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 15

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.