ZEISS SmartLife PRO
Propojte své odborné znalosti
s nejlepšími technologiemi společnosti ZEISS.
Portfolio ZEISS SmartLife. Odpověď na měnící se životní styl.
Digitální komunita se rozrůstá a neustále stoupá počet k internetu připojených uživatelů, bez ohledu na věk.
Klienti požadují odborné poradenství, které je přizpůsobené jejich potřebám.
Klienti od značek požadují na míru šité produkty a služby.6 Chtějí konzultaci u optika, kterému mohou důvěřovat – u skutečného odborníka, který jim může nabídnout co nejlepší zrak, včetně poradenství a řešení šitých na míru.
- 86 % klientů uvádí, že odborné znalosti a poradenství zaměstnanců optiky patří mezi nejdůležitější charakteristiky optiky.7
- 85 % klientů uvádí, že je pro ně nejdůležitější individuální přístup.8
Zrakové potřeby jsou každého člověka jsou jedinečné.
Rohovka má přímý dopad na hodnotu našich dioptrií a kvalitu obrazu na sítnici, zatímco změny zornice mají dopad na osvětlení sítnice a ohniskovou vzdálenost, přičemž obojí má dopad na ostrost zraku.
Zornice reaguje na světlo tím, že přizpůsobuje svoji velikost podle různých světelných podmínek.
S věkem zornice ztrácí schopnost roztahovat se. Je zajímavé, že průměr zornice se liší i v rámci stejné věkové skupiny, tedy od člověka k člověku.
Čočky by měly řešit dnešní zrakové potřeby.
Profesionální měření očí za pomoci přístroje ZEISS i.Profiler plus.
Přesné a kompletní informace jsou klíčem k tomu, abyste klientům poskytli brýlové čočky perfektně vyhovující jejich individuálním potřebám. ZEISS i.Profiler plus vytváří osobní zrakový profil pro každého klienta, a to daleko nad rámec tradiční refrakce.
ZEISS i.Profiler plus vám umožňuje provádět hloubkové a přesné analýzy očí klientů, abyste okamžitě získali holistický přehled o jejich zraku.
- Rychlé a přesné měření vlnoplochy a analýza očí klientů, jejímž výsledkem je jedinečný zrakový profil zákazníka.9
- ZEISS i.Profiler plus měří individuální velikost zornice každé osoby.
- 60 sekund trvá automatické vytvoření profilu obou očí10
- 20/20 je ostrost zraku u 94 % klientů11
- 50 % zkrácená doba na provedení subjektivní refrakce12
Za vytvořením našeho přizpůsobeného portfolia brýlových čoček stojí ZEISS i.Profiler plus.
Poskytuje vám podporu při hledání a vysvětlování nejlepšího možného řešení pro každého klienta, jelikož vám poskytuje podrobné předběžné informace pro přesnou subjektivní refrakci:
- Aktuální zrakový profil, včetně aberací vyššího řádu a údajů o rohovce
- Vysoce přesná objektivní refrakce.
- Analýza ZEISS i.Scription.
Kromě toho jedinečný zrakový profil zahrnuje individuální velikost zornice každého pacienta.
Technologie ZEISS Individual Luminance Design přináší ještě přesnější čočky.13
Jedinečná technologie ZEISS Individual Luminance Design bere v potaz unikátní velikost zornice ovlivňovanou světlem během dne, a to na základě měření přístrojem ZEISS i.Profilerplus a data narození klienta:
Měření přístrojem ZEISS i.Profilerplus :
Průměrné vystavení oka světlu během měření přístrojem ZEISS i.Profilerp lus činí100 cd/m².14
Transformace dat na celodenní světelné podmínky:
Průměrné osvětlení během dne činí ~ 60 cd/m².14 Proto bude průměrný průměr zornice obou očí převeden ze světelných podmínek měření na celodenní světelné podmínky
Realistické porovnání na základě věku:
Společnost ZEISS zaručuje, aby vyplývající individuální velikost zornice spadala pod přiměřenou povolenou odchylku ± 1 mm podle věku klienta.15
-
1
Reference: ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019
-
2
Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.
-
3
Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.
-
4
Dynamic gaze study - Changes in gaze behaviour through digital devices. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019. Data on file.
-
5
Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.
-
6
Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.
-
7
IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.
-
8
IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2.778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.
-
9
Applying a specifically developed speckle-free verification method (Data on file. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), The ZEISS i.Profiler plus autorefraction and wavefront aberration measurements have been calibrated to show an accuracy of +/-0.1 D that exceeds the ISO standard for auto-refractors, which only requires a maximum scale interval of 0.25 (ISO standard for eye refractometers, DIN EN ISO 10342:2010).
-
10
Measurement on 5 subjects including stop watch timing for complete measurement Report: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01
-
11
Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), double blind test on preference between ZEISS i.Scription Lenses and comparable ZEISS free-form test lenses (n=37), 2016.
-
12
Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, Mar. 2016.
-
13
Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.
-
14
Analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.Analyses by Technology Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.
-
15
Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.