Mladý muž s černými vlasy a nasazenými brýlemi s brýlovými čočkami ZEISS SmartLife se usmívá a natahuje ruku dovnitř obrazovky.
PRODUKTY ZEISS PRO LÉKAŘE A OPTOMETRISTY

Brýlové čočky ZEISS SmartLife

Portfolio brýlových čoček určené pro digitální pohlcující svět.

To nejlepší kompletní portfolio brýlových čoček společnosti ZEISS navržené pro dynamické zrakové chování. Brýlové čočky SmartLife® jsou inovativní, moderní řešení vyhovující zrakovým potřebám nositelů ve věku už od 6 let a starších. Nabídněte klientům nejnovější a nejlepší technologii ZEISS v kombinaci se svými službami a odbornými znalosti, a zajistěte tak zcela nový zážitek z vidění a vytvořte si věrnou základnu zákazníků.

  • Přináší celodenní komfort vidění pro dynamické zrakové chování.
  • Navrženo pro digitálně pohlcující životní styl.
  • Provedení brýlových čoček je přizpůsobeno změnám zraku s přibývajícím věkem.

Proč společnost ZEISS vyvinula portfolio brýlových čoček SmartLife?

Je to odpověď na měnící se životní styl.
  • > 50 %

    Více než polovina světové populace u sebe nyní nosí přenosné digitální zařízení.2

  • 55 let a více

    Lidé starší 55 let představují nejrychleji rostoucí skupinu uživatelů chytrých telefonů.2

  • 60 %

    dětí ve věku méně než 5 let již začíná používat chytré telefony.3

Young man wearing ZEISS SmartLife lenses looking at his phone while walking.
Mladý muž v brýlových čočkách ZEISS SmartLife se při chůzi dívá do telefonu.

Životní styl a zrakové chování vašich zákazníků se změnily.

Žijeme v uspěchané době, ve které jsou lidé, informace a věci neustále propojeny, online i offline. Oči mají neustále přilepené na digitálních zařízeních, a to i když jsou na cestách nebo v pohybu. A přece život není jen o tom, co vidíme na digitálních obrazovkách. Neustálé změny pohledu na různá digitální zařízení a naše okolí mohou být pro oči náročné a mohou vést k nepohodlnému vidění nebo namožení očí. I běžné úkony se pro nás pak stávají náročnými nebo ještě hůře – unikají nám životní detaily. Dobré, pohodlné vidění je nezbytné, abychom každý den prožili sebejistě a vše vnímali. Všichni vaši klienti – počínaje malými dětmi a dospívajícími po seniory – nepotřebují jen ostré centrální vidění, ale také plynulé periferní vidění. To jim v každodenním životě pomáhá snadno zvládat změny vzdáleností a směrů.

Naše zrakové potřeby se s přibývajícím věkem vyvíjí.

Anatomické a fyziologické změny našich očí mohou v průběhu času vést k různým potížím se zrakem. Únavu očí řeší klienti každého věku – stala se bohužel součástí moderního životního stylu. Kromě toho se zrakové potřeby navíc mění s věkem. To lze připsat třem klíčovým faktorům:

  • menší amplituda akomodace,
  • změna průměru zornice – u rostoucích dětí se zvětšuje a během stárnutí v dospělosti se zmenšuje.
  • Děti a dospívající mají v různém věku různou anatomii a morfologii obličeje, což je nutné zohlednit změnou parametrů v provedení brýlových čoček.
    Dva mladí lidé, usmívající se žena s dlouhými hnědými vlasy a chlapec s kudrnatými černými vlasy, se v brýlích ZEISS SmartLife dívají do svých telefonů.

    Kompletní portfolio řešící zrakové potřeby dnešních nositelů brýlí.

    Kompletní portfolio SmartLife® společnost ZEISS je odpovědí na tyto relevantní poznatky zákazníků i rozsáhlý výzkum. Ať klient požaduje jednoohniskové brýlové čočky, varifokální brýlové čočky, nebo něco jiného, naše portfolio pomůže každému nositeli dioptrických brýlí držet krok s dobou.

    • Snadné a jednoduché použití
    • Ať jsou vaši klienti jakéhokoli věku a mají jakékoli zrakové potřeby, naše portfolio poskytuje široká zorná pole a celodenní zrakový komfort pro jejich dynamická zraková chování v dnešním digitalizovaném světě.
    • Poskytuje snadné a uvolněné vidění na všechny vzdálenosti a do všech směrů, s prověřenou vysokou kvalitou vidění.
    • Brýlové čočky ZEISS SmartLife přizpůsobují provedení čoček změnám ve vidění s přibývajícími roky nositele.
    • Naše portfolio nyní obsahuje brýlové čočky ZEISS SmartLife Young, které vyhovují konkrétním zrakovým potřebám dospívajících a dětí už od věku 6 let.

          Prokázaná spokojenost klientů s brýlovými čočkami ZEISS SmartLife.

          • 84 %

            nositelů uvedlo, že komfortně vidělo celý den.1

          • 81 %

            nositelů si na brýlové čočky zvyklo během jednoho dne.1

          • 98 %

            nositelů by tyto brýlové čočky doporučilo přátelům a rodině.4

          Inovace stojící za technologií ZEISS SmartView 2.0. Zahrnuto ve všech brýlových čočkách ZEISS SmartLife.

          • Ikona zobrazující kruh se třemi šipkami symbolizující Smart Dynamic Optics.
            Smart Dynamic Optics

            Špičkové 3D prostorové modely a nové designové otisky prstů přizpůsobené dnešnímu zrakovému chování vytváří hladší přechod mezi všemi zónami vidění. Provedení jednoohniskových brýlových čoček ZEISS SmartLife Young zahrnuje také 3D prostorový model objektů určený pro rostoucí děti.

          • Ikona zobrazující oko a šipku a další šipku směřující nahoru, která symbolizuje Age Intelligence.
            Age Intelligence

            Brýlové čočky SmartLife® od společnosti ZEISS berou v potaz evoluci zrakových potřeb v každé fázi klientova života a umožňují přidání parametrů optimalizace souvisejících s věkem:

            • Technologie ZEISS Luminance Design 2.0 bere v potaz průměrné světelné podmínky a průměr zornice nositele související s věkem.
            • Technologie ZEISS Dynamic AgeFit – pouze pro jednoohniskové brýlové čočky ZEISS SmartLife Young. Navržena podle měnicí se anatomie obličeje rostoucích dětí.
            • Technologie ZEISS Intelligence Augmented Design (IAD) – tato technologie se používá k optimalizaci brýlových čoček osobnímu zrakovému chování a požadavkům nositele konkrétně pro řadu brýlových čoček ZEISS SmartLife Individual 3 (k dostání jako jednoohniskové, digitální a progresivní brýlové čočky).
          • Ikona zobrazující tři šipky vedle sebe, které symbolizují ostrou a tenkou optiku.
            Jasná a tenká optika

            Slib přesnosti společnosti ZEISS a estetické zpracování brýlových čoček s tou nejlepší rovnováhou mezi optikou a tenkými, lehkými brýlovými čočkami.

          Kontaktujte nás

          Staňte se partnerem společnosti ZEISS

          Formulář se načítá…

          Informace zadané v kontaktním formuláři použije společnost Carl Zeiss Vision International GmbH k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zdea přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.

          Naplánování schůzky

          Formulář se načítá…

          Informace zadané v kontaktním formuláři použije společnost Carl Zeiss Vision International GmbH k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zdea přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.


          • 1

            Externí test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife uživateli, počet = 182 účastníků studie. Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019. (nezveřejněno, nepublikováno)

          • 2

            Deloitte LLP. (2017). State of the smart – spotřebitelské a obchodní vzory použití. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut

          • 3

            Auxier B. et al. Children’s engagement with digital devices, screen time. Pew Research Center. 2020.

          • 4

            Test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife Individual 3 uživateli, počet = 128 účastníků studie v Německu a Číně, 2022, Carl Zeiss Vision International GmbH. (nezveřejněno, nepublikováno)