Brýlové čočky ZEISS SmartLife
PRODUKTY ZEISS PRO LÉKAŘE A OPTOMETRISTY

Brýlové čočky ZEISS SmartLife

Objevte ten rozdíl.

Nejlepší kompletní portfolio brýlových čoček společnosti ZEISS. Inovativní a moderní produkt vyhovující zrakovým potřebám dnešních klientů, bez ohledu na věk. V kombinaci s vašimi službami a odbornými znalosti nabízí naše brýlové čočky SmartLife klientů zcela nový požitek z vidění.

  • Přináší celodenní pohodové vidění pro digitální životní styl v pohybu.
  • Poskytují dobrý zrak a zrakovou pohodu na všechny vzdálenosti a do všech směrů
  • Provedení brýlových čoček je přizpůsobeno změnám zraku s přibývajícím věkem.

Proč společnost ZEISS vyvinula portfolio SmartLife?

Je to odpověď na měnící se životní styl.

  • > 50 %

    Více než polovina světové populace u sebe nyní nosí přenosné digitální zařízení.4

  • 57 %

    světové populace je nyní připojeno k internetu.5

  • +1 Million

    nových uživatelů internetu denně.5

  • 55+ years

    Lidé starší 55 let představují nejrychleji rostoucí skupinu uživatelů chytrých telefonů.6

  • 48 %

    meziroční růst dopravovaných kusů chytrých hodinek dle 1. čtvrtletí 2019.7

Sdílíme propojený životní styl, během kterého jsme neustále v pohybu a který má dopad na naše zrakové chování.

Vaši klienti žijí v uspěchané době, ve které jsou lidé, informace a věci neustále propojeny, online i offline. Oči mají neustále přilepené na digitální zařízení, a to i když jsou na cestách nebo v pohybu. A přece život není jen o tom, co vidíme na digitálních obrazovkách. Neustálé změny pohledu na digitální zařízení a naše okolí mohou být pro oči náročné a mohou vést k nepohodlnému vidění nebo namožení očí. I běžné úkony se pro nás pak stávají náročnými nebo ještě hůře – unikají nám životní detaily. Dobré, pohodlné vidění je nezbytné, abychom každý den prožili sebejistě a vše vnímali. Vaši klienti nepotřebují jen ostré centrální vidění, ale také plynulé periferní vidění. To jim v každodenním životě pomáhá snadno zvládat změny vzdáleností a směrů.

Naše zrakové potřeby se s přibývajícím věkem vyvíjí.

Anatomické a fyziologické změny našich očí mohou v průběhu času vést k různým potížím se zrakem. Únavu očí řeší klienti každého věku – stala se součástí moderního životního stylu. Kromě toho se zrakové potřeby navíc mění s věkem. To lze přiřknout dvěma klíčovým faktorům:

  • menší amplituda akomodace
  • zmenšení průměru zornice.

Kompletní portfolio řešící zrakové potřeby dnešních nositelů brýlí.

Nové a kompletní portfolio SmartLife společnost   ZEISS je odpovědí na tyto relevantní postřehy klientů i rozsáhlý výzkum. Ať klient požaduje jednoohniskové čočky, varifokální čočky, nebo něco jiného, naše portfolio každému nositeli dioptrických brýlí držet krok s dobou.

  • Snadný a jednoduchý prodej.
  • Ať jsou vaši klienti jakéhokoli věku a mají jakékoli zrakové potřeby, naše portfolio poskytuje vašim klientům široká zorná pole a celodenní zrakový komfort pro životní styl, během kterého jsme neustále propojeni a v pohybu.
  • Poskytuje snadné a uvolněné vidění na všechny vzdálenosti a do všech směrů, plus ověřené vysoce kvalitní vidění.
  • Brýlové čočky ZEISS SmartLife přizpůsobují provedení čoček změnám ve vidění s přibývajícími léty nositele.

Prokázaná spokojenost klient s brýlovými čočkami ZEISS SmartLife.

  • 94 %

    pociťovalo s jednoohniskovými brýlovými čočkami ZEISS SmartLife snadnější vidění na všechny vzdálenosti.9

  • 81 %

    81 % respondentů vnímalo s digitálními brýlovými čočkami ZEISS SmartLife široká pole pohodlného vidění na střední a blízkou vzdálenost.10

  • 80 %

    4 z 5 nositelů vnímalo s progresivními brýlovými čočkami ZEISS SmartLife plynulé přechody vidění z blízka na dálku, a to napříč všemi zónami vidění.11

Inovace stojící za technologií ZEISS SmartView Zahrnuto ve všech brýlových čočkách ZEISS SmartLife.

  • Smart Dynamic Optics

    Špičkové 3D prostorové modely a nové designové otisky prstů přizpůsobené dnešnímu zrakové chování vedou k hladšímu přechodu mezi všemi zónami vidění.

  • Age Intelligence

    Bere v potaz vývoj zrakových potřeb v každé fázi života nositele čoček.

  • Čirá a tenká optika

    Slib přesnosti společnosti ZEISS a estetické zpracování brýlových čoček s tou nejlepší rovnováhou mezi optikou a tenkými, lehkými brýlovými čočkami.

Kontaktujte nás

Staňte se partnerem společnosti ZEISS

Formulář se načítá…

Informace zadané v kontaktním formuláři použije společnost Carl Zeiss Vision International GmbH k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zdea přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.

Naplánování schůzky

Formulář se načítá…

Informace zadané v kontaktním formuláři použije společnost Carl Zeiss Vision International GmbH k zodpovězení vaší žádosti přes e-mail nebo telefon. Klikněte zdea přečtěte si naše prohlášení o ochraně osobních údajů.


  • 1

    88 % respondentů pociťovalo pohodové vidění na všechny vzdálenosti. Zdroj: Externí test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife uživateli, počet = 48 účastníků studie (procento účastníků, kteří „rozhodně souhlasí“, „souhlasí“ nebo „částečně souhlasí“). Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019.

  • 2

    63 % respondentů na konci dne pociťovalo menší namožení očí v porovnání se svými předchozími brýlovými čočkami. Zdroj: Externí test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife uživateli, počet = 52 účastníků studie (procento účastníků, kteří „rozhodně souhlasí“, „souhlasí“ nebo „částečně souhlasí“). Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019.

  • 3

    4 z 5 respondentů pociťovali hladký přechod ve vidění na dálku a na blízko ve všech zónách vidění. Zdroj: 80 % uživatelů pociťovalo ničím nerušený přechod napříč všemi zónami vidění (procento účastníků, kteří „rozhodně souhlasí“, „souhlasí“ nebo „částečně souhlasí“). Externí test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife uživateli, počet = 82 účastníků studie. Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019.

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 6

    Dynamic gaze study - Changes in gaze behaviour through digital devices. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019. Data on file.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). State of the smart - Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut

  • 9

    81 % respondentů pociťovalo lepší zrak na všechny vzdálenosti. Zdroj: Externí test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife uživateli, počet = 48 účastníků studie (procento účastníků, kteří „rozhodně souhlasí“, „souhlasí“ nebo „částečně souhlasí“). Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019.

  • 10

    81 % respondentů vnímalo široká pole pohodlného vidění na střední a blízkou vzdálenost. Zdroj: Externí test přijetí portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife uživateli, počet = 52 účastníků studie (procento účastníků, kteří „rozhodně souhlasí“, „souhlasí“ nebo „částečně souhlasí“). Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019.

  • 11

    80 % uživatelů pociťovalo ničím nerušený přechod napříč všemi zónami vidění (procento účastníků, kteří „rozhodně souhlasí“, „souhlasí“ nebo „částečně souhlasí“). Externí test přijetí progresivních brýlových čoček ZEISS SmartLife,
    počet =82 účastníků studie. Astonská škola optometrie, Astonská univerzita, Spojené království, 2019.