Brýlové čočky ZEISS Light 2
Lehké progresivní čočky – pro vaše klienty a váš podnik.
Brýlové čočky ZEISS Light 2 jsou určeny pro klienty starší 35 let, kterým umožňují snadný přechod do kategorie progresivních čoček, zatímco bezproblémově obnovují zrak na blízku a na dálku. Budou vám stačit jen jedny brýle a nebude to tak drahé. Umožněte svým klientům vnímat svět plnými doušky.
Naše dva typy brýlových čoček pro zralé oči:
Proč jsme vyvinuli brýlové čočky ZEISS Light 2?
Používání internetu na mobilu se stalo každodenní součástí našich životů.
Oči průměrného klienta denně čelí nejrůznějším výzvám.
Používání chytrých telefonů změnilo životní styl lidí. Stále více lidí tráví více času prací na digitálních zařízení a činnostmi prováděnými na blízko. Tento trend platí pro všechny věkové skupiny.1
- Používání digitálních zařízení a jejich celodenní přítomnost v životě klientů má výrazný dopad na jejich čtecí návyky.
- Příklad: čtecí vzdálenost se změnila ze 40 cm pro tištěná média (knihy, noviny) na 30–35 cm pro digitální zařízení (chytré telefony, tablety).6
Přirozené vidění, rychlé zvyknutí si – pro nové i zkušené nositele.
Prokázaná spokojenost zákazníků s brýlovými čočkami ZEISS Light 2.
Seznamte se s brýlovými čočkami ZEISS SmartLife.
Vyberte si z našeho vlajkového portfolia brýlových čoček ZEISS SmartLife, které vašim zaneprázdněným nositelům nabízí špičkové řešení a excelentní a pohodlný zrak.
-
1
Datová analýza profilů MyVision od roku 2019 do roku 2021, počet účastníků = 300 tisíc, autor: Inovace a technologie, Carl Zeiss Vision International GmbH, Německo 2021
-
2
Světové ekonomické fórum: Ve světě žije 1,8 miliardy mileniálů. Tady žijí. Zveřejněno v srpnu 2021.
-
3
Statista, Online banking penetration in European markets 2022. Published by Statista Research Department, Aug 29, 2023.
-
4
Statista, Mobile internet usage worldwide - Statistics & Facts. Published by L. Ceci, Sep 14, 2023.
-
5
Statista, Number of apps available in leading app stores 2023. Published by L. Lohmeier, Sep 26, 2023.
-
6
Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.
-
7
Survey among purchasers of ZEISS Light 2 lenses in India (N=195, Digital & Progressive lenses), 2023, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE (unpublished, data on file).