Umožní vám soustředit se na péči o pacienty.
ZEISS OPTIME
Využijte servis ZEISS, abyste se mohli soustředit na to,
co je pro vaši kliniku nebo praxi důležité: nabízet skvělou péči o pacienty.
Zdravotničtí pracovníci, IT manažeři a vedoucí klinik z celého světa sdílejí své příběhy o svých každodenních problémech. Zjistěte, jak spolehlivá údržba a opravy systémů, transparentní procesy a digitální podpora zajišťují bezproblémový provoz klinik a praxí díky servisním plánům OPTIME® od ZEISS. Následující videa od zákazníků ZEISS po celém světě zachycují tyto okamžiky a zkušenosti.
Služby ZEISS jsou uznávané pro vysokou spokojenost zákazníků
Zákazníci po celém světě důvěřují ZEISS OPTIME. Díky vyškolenému servisnímu týmu s dlouholetými zkušenostmi z oblasti podpory klinik a lékařských praxí se můžete plně soustředit na péči o pacienty, a to díky spolehlivé provozuschopnosti, optimalizovanému výkonu systému a nejmodernějším propojeným technologiím.
Vysoké skóre spokojenosti zákazníků1 vyjadřuje náš závazek nabízet vynikající služby a podporovat naše zákazníky tak, jak potřebují.
Spolehlivost
Tyto příběhy zákazníků názorně ukazují, že ZEISS OPTIME nabízí spolehlivé služby klinikám a praxím po celém světě. Pokud zdravotníci potřebují nepřetržitou službu výměny náhradních dílů, rychlou podporu při údržbě od našeho servisního týmu, modernizace softwaru nebo další služby, mohou vždy vsadit na důvěryhodné partnerství. Tato videa přibližují, jak náš servisní tým umožňuje našim zákazníkům zajišťovat pacientům ceněnou péči.
Servisní tým ZEISS je „za rohem“
Dr. Om Parkash Eye Institute
Tým otce a syna z institutu Dr. Om Parkash Eye Institute v indickém Paňdžábu se při provozu své velké oftalmologické ordinace spoléhá na nepřetržitou provozuschopnost systému. Okamžitá podpora servisního týmu ZEISS je naprosto zásadní. Objevte servisní plán ZEISS OPTIME, který je nedílnou součástí jejich cíle, jímž je vynikající péče o pacienty.
Na společnosti ZEISS je nejlepší to, že je na ni v každém případě spoleh, protože k nám vždy přistupovala jako k širší rodině.
Transparentnost
Silná partnerství jsou postavena na transparentnosti. V těchto videích zákazníci mluví o transparentnosti servisních plánů ZEISS OPTIME, díky kterým mohou ve své zdravotnické praxi bez přerušení diagnostikovat a léčit. Tyto příběhy zákazníků jsou příkladnou ukázkou transparentních služeb – od jasných cen, přes podrobné smluvní servisní podmínky, bezproblémový přenos informací napříč systémy ZEISS až po otevřený dialog s naším servisním týmem.
Transparentní péče: Proč je ZEISS OPTIME „zásadní pro rozvoj praxe“
Zdravotnická praxe Dr. Kortüm MVZ GmbH
Dr. Karsten Kortüm ve své rodinné oftalmologické praxi v Ludwigsburgu klade důraz na transparentní komunikaci s pacienty. Vybral si servisní plán ZEISS OPTIME, aby si zajistil bezproblémové a transparentní procesy a mohl každé čtvrtletí poskytovat skvělou péči více než 7 000 pacientům. Dr. Kortüm sází na společnost ZEISS, která zajistí údržbu zdravotnických systémů, jejich plynulý provoz a soulad s předpisy. Role ZEISS OPTIME je klíčová pro rozvoj praxe, protože udržuje vysokou výkonnost a přesnost jeho systémů.
Rád to přirovnávám k údržbě letadla. Také bych nechtěl nastoupit do letadla, které neprošlo pravidelnou údržbou. Domnívám se, že pacienti to samé očekávají od zdravotnických prostředků v ordinaci.
Propojení
Díky ZEISS OPTIME mohou kliniky a praxe využívat dlouhodobé digitální partnerství, které jim umožní se zaměřit na péči o pacienty. Příběhy našich zákazníků ukazují, jak zůstáváme v kontaktu se zdravotníky po celém světě a podporujeme je, když to potřebují. V těchto videích se dozvíte, jak fungují plynule propojené a kompletně podporované zdravotnické ordinace – od dálkových služeb poskytovaných na vyžádání a připojení přístrojů až po účinné nástroje pro správu pracovních postupů.
Propojení pro lepší péči o pacienty
OFTALVIST
Pro specializovaný tým klinik OFTALVIST, sítě více než 40 očních ordinací po celém Španělsku, která za rok obslouží 300 000 pacientů, je propojení se servisem fungujícím v reálném čase zásadní. Podívejte se, jak mohou být kliniky, díky okamžité vzdálené podpoře ZEISS OPTIME, vždy připravené na péči o své pacienty a jak mohou řešit problémy „lusknutím prstu“ přes zajištěné bezpečné propojení podle nejnovějších standardů.
Digitalizace je v současnosti zásadní. Oni se připojí k zařízení, provedou diagnostiku a zjistí, v čem je problém. A já se do toho musím vložit jen tehdy, když něco neumí nebo když nastane problém s komunikací.
Kontaktujte nás pro více informací o servisních plánech ZEISS OPTIME
Kontaktujte nás
-
1
CSAT je měřítkem toho, jak nabízené produkty a služby plní nebo překonávají očekávání zákazníků. Výsledkem je celkový podíl spokojených zákazníků.