Zkušenosti zákazníků ZEISS OPTIME
Služby ZEISS

Umožní vám soustředit se na péči o pacienty.

ZEISS OPTIME

Zjistěte, jak plány služeb OPTIME pomohly na klinikách nebo v ordinacích praktiků se zaměřit na to, na čem opravdu záleží: poskytování vynikající péče o pacienty.

Služby ZEISS jsou uznávané pro vysokou spokojenost zákazníků

Zákazníci na celém světě využívají servisní plány OPTIME® od ZEISS. Díky vyškolenému servisnímu týmu s dlouholetými zkušenostmi z oblasti podpory klinik a lékařských praxí se můžete plně soustředit na péči o pacienty, a to díky spolehlivé provozuschopnosti, optimalizovanému výkonu systému a nejmodernějším propojeným technologiím. Vysoké skóre spokojenosti zákazníků1 vyjadřuje náš závazek nabízet vynikající služby a podporovat naše zákazníky tak, jak potřebují.

Zdravotničtí pracovníci, IT manažeři a vedoucí klinik z celého světa sdílejí své příběhy o svých každodenních problémech. Zjistěte, jak spolehlivá údržba a opravy systémů, transparentní procesy a digitální podpora zajišťují bezproblémový provoz klinik a praxí díky servisním plánům ZEISS OPTIME. Následující videa od zákazníků ZEISS po celém světě zachycují tyto okamžiky a zkušenosti.

Dokonalé služby

na celém světě

Dokonalé služby na celém světě
Dr. Om Parkash Eye Institute Servisní tým ZEISS je „za rohem“
Zdravotnická praxe Dr. Kortüm MVZ GmbH Proč je ZEISS OPTIME „zásadní pro rozvoj praxe“
Klinika OFTALVIST Propojení pro lepší péči o pacienty
ENVUE Eye & Laser Center Jak důležitý je „dokonalý servisní partner“ pro efektivní péči o pacienty
Eagle Eye Centre Partnerství pro kvalitní péči o pacienta
Clinica del Noroeste V čem klinika vyniká: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Pružné a aktivní služby založené na využití hlubokých znalostí
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Nepostradatelná služba pro zajišťování lékařské péče o oči ve velkém měřítku
Dr. Bruce A. Rivers, Ředitel & Chirurg, Envue Eye & Laser Center, USA

Jak důležitý je „dokonalý servisní partner“ pro efektivní péči o pacienty

Dr. Bruce A. Rivers a tým v Envue Eye & Laser Center v USA využívají již od roku 2021 k maximální spokojenosti servisní plán ZEISS OPTIME, který zajišťuje hladký průběh práce s pacienty. Servisní tým ZEISS hraje klíčovou roli v efektivním provozu centra a vynikající péči o pacienty - od pravidelné údržby a bezproblémové modernizace systému až po rychlou podporu při výpadku proudu.

Lic. Franciso Javier Valdez, Generální ředitel, Clínica del Noroeste, Mexico

V čem klinika vyniká: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste vyniká v Mexiku tím, že používá moderní systémy ZEISS. Nabízí díky nim kratší dobu chirurgických zákroků a nejmodernější technologii v regionu. Pro preventivní a nápravnou údržbu si zvolili servisní plán ZEISS OPTIME. Důležitou součástí je také školení pracovníků. To vše přispívá k nákladově efektivnímu a účinnému provozu zařízení. Zjistěte, jak spolupráce s námi napomáhá k realizaci špičkových řešení a vysoce kvalitních služeb pro pacienty.

Dr. Márcia Toledo, Ředitel nemocnice, VER Hospital de Olhos, Brazílie

Pružné a aktivní služby založené na využití hlubokých znalostí

Nemocnice VER Hospital de Olhos v Brazílii má sedm poboček a v nich poskytuje pacientům špičkové služby v oblasti očního lékařství a zlepšuje jejich kvalitu života. Tým využívá servisní plán ZEISS OPTIME, který zajišťuje pružnou podporu potřebnou pro uspokojení jejich potřeb. Díky hlubokým znalostem systémů ZEISS může servisní tým zajišťovat servis zařízení, provádět diagnostiku a nasadit vyškolené techniky k vyřešení jakéhokoli problému. Jak silné partnerství napomáhá spolehlivé péči.

Dr. Pedro Tañá Rivero, Národní ředitel pro zdravotnictví, klinika OFTALVIST, Španělsko

Propojení pro lepší péči o pacienty

Pro specializovaný tým klinik OFTALVIST, sítě více než 40 očních ordinací po celém Španělsku, která za rok obslouží 300 000 pacientů, je propojení se servisem fungujícím v reálném čase zásadní. Podívejte se, jak mohou být kliniky, díky okamžité vzdálené podpoře ZEISS OPTIME, vždy připravené na péči o své pacienty a jak mohou řešit problémy „lusknutím prstu“ přes zajištěné bezpečné propojení podle nejnovějších standardů.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, Specialista na oftalmologii, lékařská praxe Dr. Kortüm MVZ GmbH, Německo

Proč je ZEISS OPTIME „zásadní pro rozvoj praxe“

Dr. Karsten Kortüm ve své rodinné oftalmologické praxi v Ludwigsburgu klade důraz na transparentní komunikaci s pacienty. Vybral si servisní plán ZEISS OPTIME, aby si zajistil bezproblémové a transparentní procesy a mohl každé čtvrtletí poskytovat skvělou péči více než 7 000 pacientům. Dr. Kortüm sází na společnost ZEISS, která zajistí údržbu zdravotnických systémů, jejich plynulý provoz a soulad s předpisy. Role ZEISS OPTIME je klíčová pro rozvoj praxe, protože udržuje vysokou výkonnost a přesnost jeho systémů.

Dr. Rohit Om Parkash, Ředitel kliniky, Chirurg zabývající se šedým zákalem a refrakcí, Om Parkash Eye Institute, Indie

Servisní tým ZEISS je „za rohem“

Tým otce a syna z institutu Dr. Om Parkash Eye Institute v indickém Paňdžábu se při provozu své velké oftalmologické ordinace spoléhá na nepřetržitou provozuschopnost systému. Okamžitá podpora servisního týmu ZEISS je naprosto zásadní. Objevte servisní plán ZEISS OPTIME, který je nedílnou součástí jejich cíle, jímž je vynikající péče o pacienty.

Dr. Jacob Cheng, Ředitel oddělení léčby sítnice a vitreoretinální chirurgie, Eagle Eye Centre, Singapur

Partnerství pro kvalitní péči o pacienta

Citlivá a individuální péče o oči představuje pro Dr. Jacoba Chenga a pracovníky Eagle Eye Centre v Singapuru tu nejvyšší prioritu. Díky rychlé podpoře ZEISS v centru nedochází k prostojům, které by mohly vést ke zpoždění chirurgických zákroků a ohrožení bezpečnosti. Podívejte se na video, v němž se dozvíte, proč je podle nich služba ZEISS OPTIME klíčová pro zajištění kvalitní péče o pacienty.

Prof. Guo Haike, Děkan Shanghai Heping Ophthalmological Hospital, Čína

Nepostradatelná služba pro zajišťování lékařské péče o oči ve velkém měřítku

Moderní systémy ZEISS hrají důležitou roli v činnosti nemocnice Shanghai Heping Eye Hospital. Při více než 100 000 ambulantních návštěvách ročně je nesmírně důležité, aby zařízení fungovalo optimálně. Právě proto si profesor Guo Haike a jeho oddělení zvolili servisní plán OPTIME. Rychlá reakce servisního týmu ZEISS při opravách a údržbě napomáhá hladkému průběhu procesů, bezpečnosti provozu a spolehlivým výsledkům.

Kontaktujte nás pro více informací o servisních plánech ZEISS OPTIME

Formulář se načítá…

Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.

Kontaktujte nás

Dotazy na prodej a produkty

Formulář se načítá…

Další informace o produktu nebo vznesení požadavku na prodej.
Uveďte prosím svůj zájem o produkt a požadavek o informace.

Informace zadané do kontaktního formuláře budou použity k zodpovězení vašeho požadavku společností Carl Zeiss Meditec AG, našimi místními prodejními společnostmi Carl Zeiss Meditec prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.

Dotaz na servis

Formulář se načítá…

Pomoc nebo dotazy týkající se vašeho produktu ZEISS.
Vyplňte prosím tento formulář a my se vám ozveme zpět.

Informace zadané do kontaktního formuláře budou použity k zodpovězení vašeho požadavku společností Carl Zeiss Meditec AG, našimi místními prodejními společnostmi Carl Zeiss Meditec prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.

Obecný dotaz

Formulář se načítá…

Pro obecné dotazy týkající se kariéry, tisku, informací o společnosti.
Uveďte prosím podrobnosti k vašemu požadavku.

Informace zadané do kontaktního formuláře budou použity k zodpovězení vašeho požadavku společností Carl Zeiss Meditec AG, našimi místními prodejními společnostmi Carl Zeiss Meditec prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Chcete-li získat další informace o zpracování údajů ve společnosti ZEISS, podívejte se na naše oznámení o ochraně osobních údajů.


  • 1

    CSAT je měřítkem toho, jak nabízené produkty a služby plní nebo překonávají očekávání zákazníků. Výsledkem je celkový podíl spokojených zákazníků.